2008. április 5., szombat

Nihil - demo

Valamikor a kilencvenes évek elején működött Békéscsabán ez a zenekar, ami a maga idejében rendkívül népszerű volt a környéken és viszonylagos ismertségre tett szert országosan is. Sokkal rosszabbra emlékeztem, de kellemes meglepetésként ért ez a felvétel, ami egy soha ki nem adott lemez anyaga. Archiváljátok, hallgassátok. Az F.O.System lemeze mellett az egyetlen hallgatható minőségű magyar dark-wave felvétel abból a korból. Így utólag azt kell mondjam: kár értük.


http://rapidshare.com/files/97422439/Nihil-Demo.rar.html





6 megjegyzés:

baliman írta...

Szia

évek óta keresem ezt a zenekart, egy agyonhallgatott kazettán van meg.
mp3 ban szeretném megszerezni, ezt hogyan tehetem meg?

deadman írta...

Hejj! Köszi! Egy ideje vadásztam ezt a cuccot én is, bár nekem valahol kazin még van egy őskövület koncertfelvétel...ha végre rászánom magam, bedigitalizálom azt is, több másik magyar csapat mellett. Még egyszer respect!

Gábor írta...

Szia!

Megosztanád mégegyszer?

Köszi!

malacka írta...

http://data.hu/get/4033304/Nihil-Demo.zip

malacka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Goffry írta...

Sziasztok barátaim újra csinálom a zenekart Finis Nihil néven.Nézétek meg a Fbookon Goffry András.